GIGACENTER

×
×
Юніти | Шафи | Модулі | Додаткові послуги | Регулярні послуги

Валюта

  • Допомога при повторному встановленні/демонтажу обладнання клієнта

  • Ціна за 1 годину. Фізична допомога співробітника GigaCenter при встановленні або демонтажі вашого, вже встановленого в GigaCenter, обладнання.

  • Заміна кабелів живлення за попереднім запитом

  • Ціна за один кабель живлення. Під час заїзду в Дата-центр вам нададуть кабелі живлення С13/С14 для підключення обладнання в серверній шафі, за попереднім запитом.

  • Перезавантаження, відключення живлення устаткування клієнта

  • Ціна за одне звернення. Перезавантаження або відключення вашого обладнання в Дата-центрі за попереднім запитом. Вашим співробітникам не треба буде відвідувати GigaCenter.

  • Перемикання лінків в обладнанні клієнта, підключення додаткових лінків

  • Ціна за 1 годину. Для виконання робіт необхідно надати співробітникам GigaCenter чіткий опис дій. Наприклад: обладнання N з порту N перемикаємо (або комутуємо) лінк у обладнання N2 в порт N2.

  • Перемикання USB-ключів в обладнанні

  • Ціна за одне звернення. Для перемикання USB-ключів в інше обладнання або порт, вам необхідно вказати порт та ідентифікатор: з якого обладнання та куди перемкнути.

  • Надання в тимчасове користування зовнішнього накопичувача

  • Ціна за 1 годину. Необхідно надати співробітникам Дата-центру посилання на необхідні дані, які будуть завантажені на носій та підключені до вашого обладнання (необхідно вказати ідентифікатор обладнання).

  • Підключення зовнішнього накопичувача,що надається клієнтом

  • Ціна за одне звернення. Для здійснення підключення до вашого обладнання необхідно передати зовнішній накопичувач співробітникам Дата-центру. Замовлення такої послуги здійснюється Вашим уповноваженим представником не нижче 3 чи 4 (найвищого) рівня доступу. Здійснюється за умови, що всю відповідальність за доставку носія інформації в та з Дата-центру, ризики витоку або втрати інформації під час такої доставки несе Замовник послуги. Після завантаження необхідної вам інформації, носій може бути переданий вашому співробітнику (або кур'єру), який не має доступу в Дата-центр. Для цього необхідно заздалегідь надати довіреність на представника з правом отримання носія інформації, ПІБ співробітника та документи, які підтверджують особу.

  • Підключення монітору до обладнання для перевірки стану системи

  • Ціна за 1 годину. Після перевірки стану системи вам надсилається фотографія інформації з монітора. Зверніть увагу, що в послугу не входить внесення змін в налаштування сервера, введення паролю, або інші дії, що можуть вплинути на роботу ПЗ обладнання. Це може виконати тільки сам клієнт під час візиту в Дата-центр.

  • Заміна або встановлення додаткового обладнання

  • Ціна за 1 годину. Необхідно надати чіткий опис, в які саме корзини необхідно встановити надані диски (HDD/SSD). Послуга надається за умови попередньої передачі жорстких дисків у зовнішніх корзинах та в узгоджений час. Зверніть увагу, що роботи проводяться лише ззовні вашого обладнання.